четвер, 22 лютого 2018 р.


Сучасний учитель починається із сучасного керівника

Оновлення системи освіти передбачає перехід до безперервної освіти, провідним напрямом якої є компетентнісний підхід до підвищення рівня професійної конкурентоспроможності фахівців. Для того щоб підвищити власну конкурентоспроможність, людина як спеціаліст у певній галузі має підвищувати особисту професійну кваліфікацію та майстерність.
Мета :
·        запровадження нової етики управлінської діяльності, яка базується на засадах взаємоповаги, позитивної мотивації;
·   створення системи моніторингу ефективності управлінських рішень, їх ефективність та якість освітніх послуг на всіх рівнях;
·        упровадження новітніх інформативно- управлінських комп’ютерних технологій.
·        визначення шляхів вдосконалення підвищення рівня професійної компетентності вчителя  і ролі у цьому процесі заступника директора школи
визначення професійно значущі якості заступника директора школи з НВР.

Завдання:
- визначити роль заступника директора школи у процесі безперервного підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
- акцентувати увагу на варіативності використання інноваційних технологій у роботі з педкадрами;
- розробити модель «Шляхи формування індивідуальної траєкторії розвитку вчителя»;
- формувати навички співпраці, спілкування, обговорення, спільного вирішення проблеми, участі у спільному виробленні рішень.

Шляхи реалізації:
·        опрацювання нормативних документів про освіту;
·        ознайомитися з досвідом роботи заступників директорів з навчально – виховної роботи закладів загальної середньої освіти;
·        розробити ментальну карту «Нова роль заступника директора школи»;
·        підготувати пам’ятку «Секрети успішного управління»
Очікувані результати:
· буде досягнуто ефективне управління методичною роботою на засадах менеджменту;
·         реалізовано єдину методичну проблему, розв’язані головні методичні завдання – підвищення рівня професійної компетентності та професійної майстерності вчителів;
·        удосконалено організацію освітнього процесу навчання педагогів та вчителів;
·        сформовано сучасне освітнє середовище закладу освіти.

Немає коментарів:

Дописати коментар